That's how it's supposed to be

Hejsan! Jag tog en liten mini paus omedvetet men nu ska jag försöka updatera regelbundet igen. Äntligen är det höstlov! I fredags var jag på fest, lördags var jag med Issa och igår träffade jag först Jennie, Jossi, Issa och Amanda på en fika i stan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, jag är så glad att jag har dom. Sedan åkte vi till Torslanda och köpte lite gott och sen åkte vi hem till Jennie. Vi kollade på film, pratade, myste och så. En toppen kväll med andra ord!
 
Nu ligger jag i soffan med mina täcken och datorn och kollar på tv, så otroligt mysigt när det regnar ute. Kommer antagligen bara vara hemma idag eftersom att det tydligen kommer att bli storm sen.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har dom bloggar?

2013-10-28 @ 16:41:48
Postat av: Jennifer

Amanda, blogga!!!

2013-10-30 @ 19:54:57
URL: http://jennifermaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0